  • Data: 2004-01-28 14:30:59
    Temat: Re: pies zagryzl fretke
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kazy" <k...@b...org> napisał w wiadomości
    news:bv8bjj$nnf$1@flis.man.torun.pl...

    >Widac z Twojej wypowiedzi, iz wogole sie nie
    > orientujesz w cenach fretek.

    Nie orientuję się to fakt Wpisalam na googlach - trchórzofretka cena -
    "Mam fredeczke do sprzedania za ok250-200zł!Cene mozemy jeszcze ustalić
    Musze sie jej pozbyc bo mam alergie! dorzucam klatke i kuwetke;-)" Inna
    oferta to bylo 150zl, kolejna 350. Maksymalna to 550 z "pełnym wyposażeniem"
    cokolwiek to nie oznacza. Tu przyznaję sie do błędu - jeśli za 200zl nie
    kupisz nowego tchórza jak najbardziej możesz żadać kwoty wyższej, aczkolwiek
    nie tak kosmicznej jak Ci sugerowano.

    > Mam odpuscic gosciowi?

    A napisałam tak? Napisałam jedynie, ze Twoje żadania powinny być rozsądne,
    nie zaś wzięte z kosmosu. Poza tym wlasciciel psa o ile rozumiem nie uchyla
    się od odpowiedzialności skoro podpisal Ci oświaczenie i wyrazil chęć
    zadośuczynienia. Teraz to juz tylko kwestia rozsądnego podejścia do sprawy.
    Z obu stron

    > Za to ze pies nie mial kaganca oraz mial nadgryziona smycz?

    Z uregulowania które przytoczyłeś wynika, ze pies nie mial obowiazku
    posiadania kagańca.

    >Pomysl zanim cos napiszesz.

    Vice versa.

    Na marginesie zdecydowanie jestem za przymusowym OC na psy. Ja mam takowe
    wykupione na mojego pupila. Gdbyby kiedykolwiek doszło do jakiegos wypadku
    roszczenia kierowane są do TU i to ulatwia zycie obu stronom. Nie jest to
    wysoki koszt - rzędu kilkudziesięciu zlotych w skali roku a kwota
    ubezpieczenia to 100k.

    HaNkA