  • Data: 2004-01-28 14:50:07
    Temat: Re: pies zagryzl fretke
    Od: "GT!" <c...@m...sig> szukaj wiadomości tego autora

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Czyli wg mnie nie ma bezpośrednich dowodów wskazujacych na winę psa.
    > Zwierzę nie było draśnięte, sam własciciel napisał, że po zastrzykach
    > czuło sie dobrze i nagle zeszlo. Wysunęlam tezę, ze prawdopodobnie
    > zabił je stres lub strach, ale moze to byc też atypowa reakcja na
    > podany lek. Uważasz, ze to takie niemozliwe? Nigdy nie slyszałas o
    > osobach, które chcialy wyleczyć sobie zęby metodą pod pełną narkozą i
    > się już z niej nie obudziły? Każdy organizm reaguje inaczej - dla
    > większosci osób penicylina i pochodne są lekiem ratujacym życie, u
> [...]

    a nigdy nie slyszalas o zmiazdzeniu organow wewnetrznych bez nawet jednego
    zadrasniecia? nawet jesli zabil ja stres czy strach to nie powiesz mi ze
    wywolal go weterynarz. oczywiscie rozne sa reakcje roznych organizmow na
    rozne leki ale nie powiesz mi, ze te zwierzatka sie bawily i ze atak tego
    psa nie mial zadnego wplywu na smierc tchorza.

    --
    pozdrawiam,
    diabelek na acn kropka waw kropka pl