  • Data: 2004-01-28 14:04:18
    Temat: Re: pies zagryzl fretke
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GT!" <c...@m...sig> napisał w wiadomości
    news:bv8cj0$10a$1@inews.gazeta.pl...

    > to sa chyba jakies zarty? czyli wedlug Ciebie wterynarz zabil
    tchorzofretke?

    Czyli wg mnie nie ma bezpośrednich dowodów wskazujacych na winę psa. Zwierzę
    nie było draśnięte, sam własciciel napisał, że po zastrzykach czuło sie
    dobrze i nagle zeszlo. Wysunęlam tezę, ze prawdopodobnie zabił je stres lub
    strach, ale moze to byc też atypowa reakcja na podany lek. Uważasz, ze to
    takie niemozliwe? Nigdy nie slyszałas o osobach, które chcialy wyleczyć
    sobie zęby metodą pod pełną narkozą i się już z niej nie obudziły? Każdy
    organizm reaguje inaczej - dla większosci osób penicylina i pochodne są
    lekiem ratujacym życie, u mnie wywołują wstrząs. Przykłady można mnożyc

    HaNkA