  • Data: 2004-01-28 13:06:30
    Temat: Re: pies zagryzl fretke
    Od: Kazy<k...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "pioootr" napisał w wiadomości

    > Jak już przerzucamy sie cytatami to "Pies mężczyzny rzucił się na
    Ducha i
    > zagryzł go na oczach dzieci aktorki". A tchórz nie mial nawet
    draśnięcia i
    > zmarł u weterynarza więc chyba cięzko będzie wyprowadzić analogię.
    >
    > HaNkA

    Dla mnie Twoje stwierdzenia i proby podwarzenia smierci Zeusa raczej
    sa watle w porownaniu z zaswiadzczeniem prof. dr hab. Witolda
    Janeczka bo to wlasnie on ratowal zwierzaka. I wierz mi, iz jest on
    autorytetem we Wroclawiu.
    cytat
    "Zejscie smiertelne bylo wynikiem doznanych obrazen w wyniku
    pogryzienia przez psa".
    Wczesniejsza wizyta u dr Piaseckiego (6 dni wczesniej) rowniez jest
    pozytywna. Byl nazywany dorodnym samcem i okazem zdrowia.
    Powodzenia ;]

    -> http://usenet.pomocprawna.info