  • Data: 2005-09-01 13:33:21
    Temat: Re: pies morderca + jego pani morderczyni
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... napisał(a):

    > no tak tylko andrzej nie rozroznia agresywnego psa od psa ktory podchodzi i
    > zawsze
    > ilekroc o tym mowa proponuje gaz, nie dziwie sie ze psy gop tak nie lubia i
    > gryza.
    > Wyczuwaja zlych ludzi.

    Wiem, ze wyczuwaja :) Ja nie mowie o tym, ze podejdzie do mnie duzy
    pies, powacha i odejdzie. Zreszta to widac po oczach co pies ma zamiar
    zrobic. Mowie o sytuacje, kiedy atakuje mnie duze zwierze i ma bardzo
    agresywne zamiary. Wtedy nie bede sia bawil w lapania go za pysk.

    > lapiej na dziendorby zabic czlonka czyjejs rodziny ?

    Lepiej ryzykowac swoje wlasne zdrowie (zycie?) ? Przeciez nie ma w tym
    mojej winy, ze atakuje mnei czyjs pies. Skoro wlasciciel jest glupi, to
    niech pozniej nie placze. Tylko zwierzecia zal.

    Dziwne ze moje psy nikogo nie zaatakowaly nigdy bez powodu.

    --
    pozdrawiam
    Mithos