  • Data: 2011-08-06 20:35:01
    Temat: Re: pies
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j15spu$mn8$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-08-01 11:14, Cavallino pisze:
    > .
    > Ty masz chyba jakiś uraz z dzieciństwa. Osobiście jestem opiekunem
    > owczarka niemieckiego. Pies trafił do mnie przypadkowo, nie miałem
    > wcześniej do czynienia z żadnym psem więc i doświadczenie żadne.
    > Wystarczyło jednak trochę poczytać, pogadać z wetem i kilkoma znajomymi
    > psiarzami, pójść na dwa szkolenia i pies, młody i inteligentny, dał się
    > ułożyć i tak mu zostało, już 12 lat mija jak jest ze mną. I jak dla mnie
    > to w tym momencie Ty

    669,Dwa_przypadki_pogryzienia_przez_psy___piecioletn
    ie.html
    Już kumasz o czym mowa?

    >reprezentujesz grupę właścicielek (bo to głównie
    > starsze panie tak mają) małych kundelków które MUSZĄ się rzucić na
    > KAŻDEGO większego psa, i w zasadzie to nie wiem kto się bardziej rzuca -
    > opiekun czy kundelek. Nie od dziś wiadomo że najlepszą obroną jest atak,
    > ale może się zastanów nad swoją postawą i tym jak wychowałeś SWOJEGO psa.

    LOL !!!
    Mój pies nigdy nie rzuca się na większego psa, co najwyżej jeży się,
    sztywnieje na jego widok jak mumia i zwalnia krok.
    Nie szczeka, nawet nie warczy.
    Więc na pewno to jego wina, gdy zostanie zaatakowany przez wilczuropodobne
    bydle, w końcu powinien zniknąć.