  • Data: 2003-02-27 22:55:14
    Temat: Re: pieczatka firmowa
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisal w
    news:Pine.WNT.4.50.0302272149160.-197359@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl:

    > BTW: pewnie wiesz, ale dla porządku: jedynym wymaganym na
    > "urzędowofirmowej" pieczątce elementem jest REGON...

    Tak przy okazji, Godfrydzie, skoro już poruszyłeś ten temat: czy możesz
    mi powiedzieć, skąd wynika to wymaganie? Starałam się znaleźć jakieś
    dane na ten temat, ale nawet niezawodny google sprowadził mnie na
    manowce rozmaitych spisów, na których występują pieczatki firmowe i
    numery REGON, ale jako niezależne byty.

    BTW: z pewną nieśmiałością dodam, że od dziesięciu lat w swoich
    kontaktach z bankiem posługuję się pieczatką, która nie zawiera ani
    NIPu, ani REGONu. Tę samą przystawiam na fakturach, NIP dopisując
    ręcznie lub komputerowo. No i nigdy nie spotkałam sie z sytuacją, która
    by wymagała REGONu na pieczątce. To jak to jest?

    Marta (cokolwiek zdezorientowana)