  • Data: 2003-02-28 09:03:28
    Temat: NTG: pieczatka firmowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Feb 2003, MartaW wrote:
    [...]
    >+ Ja za to uprawiałam dzisiaj "czynny żal" w związku ze zlożoną korektą
    >+ deklaracji PIT-5. Fascyn ujące przeżycie. Ale to NTG.

    Prawda. Ale jak już jesteśmy "przy temacie", to złożyłem korektę
    bez "czynnego żalu" - była "in minus", więc uznałem że oczywistym
    jest że żałuję iż nadpłaciłem kilka złotych podatku :] a za zasilenie
    Skarbu pożyczką chyba :> kary nie ma - więc "żal" byłby przesadą.
    Wyjaśnienie oczywiście dołączyłem :)

    >+ Pozdrawiam

    Wzajemnie, Gotfryd