  • Data: 2003-02-27 23:28:39
    Temat: Re: pieczatka firmowa
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisal w
    news:Pine.WNT.4.50.0302280013180.-197359@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl:

    > Było na pspp.
    > Art. 43, ust. 3 ustawy z dnia 29.6.95 o statystyce publicznej
    > Dz U nr 88 poz 439 ze zmianami

    Tak, już ją obejrzałam (pix podrzucił mi przed chwilą ten namiar) i
    zachwyciłam sie swoją niewiedzą ;-)

    > Ponadto masz prawo mieć cały stosik pieczątek, ale IMO minimum jedna
    > powinna być wyposażona "jak się patrzy" :) (czyli w REGON)

    Hm, może sobie sprawię - taką fantazyjną - a co tam :-)

    > Nie, nie mam złudzeń: nasi ustawodawcy *potrafią*
    > człowieka zaskoczyć... !

    Faktycznie. To to potrafią najlepiej.

    > pzdr, Gotfryd
    > (DG, "z pieczątką" - dziś zapomniałem i zostałem zaskoczony:
    > "ma Pan pieczątkę ??" Wrrrr !!)

    Ja za to uprawiałam dzisiaj "czynny żal" w związku ze zlożoną korektą
    deklaracji PIT-5. Fascyn ujące przeżycie. Ale to NTG.

    Pozdrawiam
    Marta