    From: samotna81 <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: picia a ciąża czy cos moge zrobic
    Date: Wed, 2 Jul 2008 14:54:30 -0700 (PDT)

    > Sądzę, że to nie jest jedyna kwestia, której nie rozumiesz.

    Masz rację, udowodniłeś po stokroć swoją inteligencje, a moją
    dyslekcję i brak szarych komórek.

    !!!!!!

    > Nie ma tu sensu wszczynać dyskusji co jest płodem, a co dzieckiem.

    Dla mnie nie istnieje słowo płód ale może dlatego że jestem
    ograniczona nie to co Ty....

    > A palenie szkodzi wszystkim, także dorosłym.

    ale dorosły ma świadomość że sobie szkodzi a dziecko nie ma w tym
    przypadku wyboru

    > Raz jeszcze powtórzę, że nie wiemy czy to on zapłodnił tego babomuła
    > szkodzącego własnemu embrionowi/płodowi/nienarodzonemu dziecku.
    > Ale tak czy inaczej babsko ma prawo dowolnie dysponować swoim
    > ciałem/organizmem.

    A jeśli uważasz że ingerencje w takich sytuacjach mają podejmować
    tylko tatusie, to naprawdę jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej
    inteligencji. Oby żadne dziecko jeszcze nie narodzone któremy dzieje
    się krzywda nie było otoczone ludzmi o podobnych poglądach. I z ciałem
    sobie może robić co chce, ale nie nie powinna. I przez 9 miecięcy
    powinna się wstrzymać. A ten pan Kleju czy to mąż, brat, kochanek,
    ojciec czy listonosz nie powinien zostać odojętny,

    I dla Twojej wiedzy jestem tu od 4 dni (przenośnia) i dopiero się uczę
    poruszania (przenośnia) odpisywania na tych forach. Ale myślę, że Ty
    tego nie zrozumiesz bo z taką inteligencją i fachowością umiałeś to
    już w dniu poczęcia.