  • Data: 2008-07-02 20:54:46
    Temat: Re: picia a ciąża czy cos moge zrobic
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:75d18e72-8948-451d-8476-814c0598f245@f63g2000hs
    f.googlegroups.com
    samotna81 <l...@w...pl> pisze:

    > To akurat pisałam do pana który mieszka z ciężarną, ponieważ myślę,że
    > to przeczyta.
    To trzeba się było podpiąć gdzie trzeba. Nie jest to trudne.

    > Możesz kpić z błędów, na które ja nie zwracam uwagi gdy czytam coś
    > takiego.
    Wiem, że mogę, toteż kpię. Zresztą nie zwracasz także gdy piszesz, co o
    czymś jednak świadczy.

    > Nie rozumiem ludzi którzy uważają, że najlepiej zostawić to i odejść i
    > szukać szczęścia w ramionach innej.
    Sądzę, że to nie jest jedyna kwestia, której nie rozumiesz.
    Zauważ jednak, że wątkosprawca nie zwierzył się nam, czy to on jest
    ciążosprawcą, a to przecież istotne.

    > Bo nie chodzi tu o dorosłych a o
    > to dziecko. Uważasz że ta matka nie szkodzi dziecku pijąc i paląc???
    > Nie płodowi a
    > dziecku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!
    Zacina ci się wykrzyknik.
    Nie ma tu sensu wszczynać dyskusji co jest płodem, a co dzieckiem.
    A palenie szkodzi wszystkim, także dorosłym.

    > Kobiety
    > ciężarne mają swoją ścisłą dietę, w której nie ma miejsca na alkohol,
    > papierosy, kawę, mocną herbatę, lekarstw które można kupić w sklepie
    > spożywczym, pokarmów takich jak tatar, suszi, i wszystkie produkty
    > które zawierają mase konserwantów i to nie jest dla dobra matki
    > ciężarnej a DZIECKA. A że w tym przypadku matka jest do dupy to już
    > inna sprawa. Ale to nikogo nie powinno motywować do uciekania od
    > problemu i przede wszystkich pozostawieniu tego dziecka samemu sobie,
    > bo jeśli ta kobieta nie widzi w tym problemu to ktoś musi jej to wbić
> [...]
    Raz jeszcze powtórzę, że nie wiemy czy to on zapłodnił tego babomuła
    szkodzącego własnemu embrionowi/płodowi/nienarodzonemu dziecku.
    Ale tak czy inaczej babsko ma prawo dowolnie dysponować swoim
    ciałem/organizmem.

    --
    Jotte