  • Data: 2008-07-03 07:56:35
    Temat: Re: picia a ciąża czy cos moge zrobic
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:14tuct0o4qex0.awjzqoa10wpl$.dlg@40tude.net...

    > Nie ma - musi być dowód że to dziecku zaszkodziło - powtarzam zaszkodziło,
    > a nie że "może zaszkodzić". Czyli w praktyce dopiero po urodzeniu lekarze
    > ocenią czy matka szkodziła dziecku czy nie.

    A nawet wtedy orzeczenie będzie tylko gdybaniem. Bardzo naukowym
    i poważnie uzasadnionym -- ale jednak w istocie swej tylko gdybaniem.

    Nikt nie przedstawi bezspornego dowodu na to, że jakiś konkretny
    skutek u konkretnego pacjenta powstał z przyczyny akurat tej czy
    tamtej szklanki wina, czy może papierosów, a może oparów lakieru,
    którym sąsiad malował boazerię i zasmrodził tym cały budynek,
    lub może pełnych sztucznych nawozów "zdrowych jarzyn" kupowanych
    na pobliskim bazarku...

    Maciek