  • Data: 2008-07-02 20:36:30
    Temat: Re: picia a ciąża czy cos moge zrobic
    Od: samotna81 <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czemu ja?
    > Jotte

    To akurat pisałam do pana który mieszka z ciężarną, ponieważ myślę,że
    to przeczyta.
    Możesz kpić z błędów, na które ja nie zwracam uwagi gdy czytam coś
    takiego.
    Nie rozumiem ludzi którzy uważają, że najlepiej zostawić to i odejść i
    szukać szczęścia w ramionach innej. Bo nie chodzi tu o dorosłych a o
    to dziecko. Uważasz że ta matka nie szkodzi dziecku pijąc i paląc???
    Nie płodowi a
    dziecku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!! Kobiety
    ciężarne mają swoją ścisłą dietę, w której nie ma miejsca na alkohol,
    papierosy, kawę, mocną herbatę, lekarstw które można kupić w sklepie
    spożywczym, pokarmów takich jak tatar, suszi, i wszystkie produkty
    które zawierają mase konserwantów i to nie jest dla dobra matki
    ciężarnej a DZIECKA. A że w tym przypadku matka jest do dupy to już
    inna sprawa. Ale to nikogo nie powinno motywować do uciekania od
    problemu i przede wszystkich pozostawieniu tego dziecka samemu sobie,
    bo jeśli ta kobieta nie widzi w tym problemu to ktoś musi jej to wbić
    do łba i tu ukłony do Kleja.....