    From: "lamia" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: petycje przez net
    Date: Thu, 2 Jun 2011 00:23:39 +0200

    "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote in message
    news:94nosnFlfpU1@mid.uni-berlin.de...
    > naturalne terapie witaminowe lecza raka czy wylewy (wystarcza linki do
    > kilku badan klinicznych, nie musza byc ich tysiace).

    Twoje pytanie zawiera tezę, która powoduje ten problem (i działanie tej
    machiny).
    Ci co zgryźli zęby na dotarciu do zamiatanej pod dywan niedochodowej
    wiedzy - mają ją (mniej lub bardziej). na własną odpowiedzialność.
    Pozostali - mają wiedzę powszechną 'kliniczną' - też na własną (i swoich
    dzieci i ich dzieci) odpowiedzialność.
    Ja Ci jej przedstawiać nie będę. Masz (Ty i każdy) taki sam wybór wiedzieć/
    nie wiedzieć. jak każdy, kto umie czytać.