  • Data: 2007-06-06 14:18:12
    Temat: Re: pędzenie bimbru
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pijesz zacier, czy wódkę zrobioną z przedestylowanego zacieru (czyli ze
    > spirytusu)??

    jak nie ma na browara to czasem(srednio raz na rok, bo zwykle po
    tygodniu dochodze do wniosku ze przeciez nie bede dzien w dzien chodzic
    spac wstawiony) zrobie zacier z cukru, drozdzy i wody i jego pijam,
    sprzetu do reszsty nie mam. Zreszta wodki nie lubie a to smakuje (po
    tygodniu) jak rosyjski szampan :) Za okolo 3 zlote masz okolo 5-10
    litrow zaleznie od tego jak slodkie lubisz :)

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie