  • Data: 2012-04-03 14:41:54
    Temat: Re: pedofilia :)
    Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"

    >Nie wiem o jakim panteonie piszesz,
    O panteonie wymyślonych poprzez ludzi bogów i bóstw.

    > ale prawdziwy jest Bóg Jahwe, wyznawany przez Żydów i chrześcijan.

    Ale Żydzi wierzą w jednego Boga a chrześcijanie w niby też jednego tylko w 3
    osobach.
    Moje pojęcie nie ogarnia już tego jak coś jednego ma być w trzech osobach,
    zresztą tak naprawdę to uwzględniając wszelkie aniołki i diabełki to jest to
    jednak kryptopoliteiczna wiara wbrew deklaracjom doktryny.

    >Ja jestem skłonny dopuścić również Allaha, jako wykrzywione przez Mahometa
    >postrzeganie prawdziwego Boga Jahwe.

    Ja jestem skłonny przypuszczać, że gdybyś urodził się wcześniej to
    wierzyłbyś w Światowida. No i byłbyś równie silnie przekonany o jego
    prawdziwości. Nie było by więc tej dyskusji gdybyś precyzyjnie stwierdził że
    chodzi ci o boga którego ty uważasz za prawdziwego, i wartości które ty
    uważasz za prawdziwe.

    >A prawdziwe wartości, to wartości zapisane w Piśmie Świetym.

    Boże, toż w Stary Testamencie masz ludobójstwa na tle seksualnym,
    ludobójstwa na tle wyznaniowym, skłanianie do dzieciobójstwa, kazirodztwo,
    stręczycielstwo - cały zakres zainteresowania KK (kodeksu). Tak jakbyś
    zalecał jako źródło souvre-vivre film "Masakra teksańską piłą łańcuchową" :(

    pzdr
    olo