  • Data: 2004-05-17 20:00:06
    Temat: Re: pederasci
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik wrote:

    > Chce Ci się rzygać na myśl o tabletkach antykoncepcyjnych? Nie. A

    Nie wykręcaj kota ogonem.

    Pytanie brzmi: czy antykoncepcja jest naturalna?
    Odpowiedź jest prosta: nie. Chyba, że ktoś do antykoncepcji zalicza
    Watykańską Ruletkę... Która też nie jest właściwe naturalna, bo bazuje
    na nietaruralnym hamowaniu.

    > wielu ludziom chce się rzygać na myśl o dotykaniu osoby tej samej płci.

    Mi też. Niedobrze też mi się robi na samą myśl zakładania gumki - są
    niewygodne i śmierdzą gumą.

    > Jeśli ma tak większa grupa populacji, to jest to doskonały wskaźnik, co
    > jest normalne i naturalne, a co nie. Myślisz, że dlaczego zgniłe jajo

    Nie, to jest tylko wskaźnik, jaka jest statystyczna norma. I tyle.
    Rozumując twoją metodą, faszyzm był swego czasu naturalny na pewnym
    obszarze Europy, bo był uznawany za normalny,naturalny i właściwy przez
    większość. Podobnie chore terorie o wyższości ras i inne takie. A jakie
    obrzydzenie budziłaby wizja Prawdziwej Niemieckiej Kobiety dotykanej
    przez Brudnego Żyda!

    > człowiek odbiera jako nieprzyjemnie śmierdzące i chce mu się rzygać?
    > ŻEBY GO NIE JADŁ, bo się zatruje.

    No popatrz. W Polsce większość będzie odczuwała mdłości na widok dania z
    surowej ryby czy z surowego mięsa. Czyli jedzący tatara czy sashimi to
    zboczeńcy i nie wolno ich w TV pokazywać?

    > Ten jeden był chorym człowiekiem,

    Ciesz się, że użyłeś dokładnie tego samego słowa, którego używałeś (tu i
    inni homofobi) wcześniej w stosunku do homoseksualizmu.

    > realizował wizje podbudowane nienawiścią.

    Ponownie się zgadza! Ile ziania nienawiścią ze strony homofobów tu było?!

    > Moja niechęć do manifestacji homoseksualizmu wynika z tego, że akurat

    Kto tu mówi o manifestacjach? I dlaczego manifesta hetero miałyby być
    lepsze?

    > jestem człowiekiem, którego natura stworzyła poprawnie pod względem
    > reprodukcji i nie ma to nic wspólnego z agresją, czy nienawiścią. I wiesz,

    Gadaj zdrów.

    > ja osobiście bym to wszystko jakoś zniósł, cokolwiek by się nie działo,
    > powiedzmy, że mam istotniejsze tematy w życiu i łatwiej mi będzie kwestię
    > 'agresywnego' homoseksualizmu olać. Tyle że kiedy sobie pomyślę o moich

    Mnie denerwujei agresywny homoseksualizm, i agresywna homofobia, i
    agresywny klerykalizm, i agresynwy antyklerykalizm... i jeszcze parę
    innych objawów FANATYZMU wszelkiej maści.

    > dzieciach, to chyba zaczynają we mnie się budzić jakieś atawistyczne
    > instynkty podtrzymania gatunku, które każą mi zabezpieczyć moich potomków.
    > ;)

    > Tak, wiem, napiszesz mi zaraz, że mi się tylko wydaje, że homoseksualizm
    > jest nienaturalny. Na takie dictum spasuję i zrobię EOT.

    To nie jest kwestia, czy naturalny, czy nie. Społeczeństwo samo w sobie
    jest mało naturalne. A takie rzeczy, jak komputery, miasta, samochody
    czy ubrania to jest już coś zupełnie sprzecznego z naturą. To wszystko
    jest SZTUCZNE.