  • Data: 2004-05-17 21:29:51
    Temat: Re: pederasci
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik wrote:

    > Chyba rozumiem, dlaczego Leszka trafił szlag kiedy z Tobą dyskutował. Nigdy
    > nie użyłem tego słowa w kontekście homoseksualistów.

    OK, mój błąd - dosłownie o chorobie pisali inni.
    Wygodny pretekst, żeby zignorować całą resztą wypowiedzi.

    A tak a'propos choroby, widzę, że homofoby zmądrzały choć na tyle, że
    żaden nie ośmieszył się rozwianiem wizji AIDS jako 'pedalskiej choroby'
    (chyba że któryś z tych bęcwałów z plonkownicy ;) ), zwłaszcza że teraz
    przodownikami stają się niedokształceni i zacofani hetero.