  • Data: 2004-05-16 14:12:22
    Temat: Re: pederasci
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widze ze czytujesz regularnie statystyki. Ciekawe po co, czyzby strach? A
    > moze
    > te statystyki ktore przytaczasz to jakies lobby gejowskie oglasza? Milej
    > zabawy w meskim towarzystwie, tylko... kto ci potomka splodzi?

    hehe. powaznie zabawny jestes. lepperyzujesz strasznie, jesli w ogole wiesz
    co mam na mysli. ja w przeciwienstwie do ciebie czytam. ty natomiast bierzesz
    swoje dane z sufitu. potomka sam umiem sobie splodzic i nikt nie musi mnie w
    tym wyreczac.

    nie wiem skad u ciebie te kompleksy, bo moze jestes impotentem, moze masz
    malego a moze jestes tak brzydki, ze nie tylko ladne dziewczyny cie nie
    chca ale zadne na ciebie nie nawet nie zerkna. nie wiem i wiedziec nie chce,
    bo do szczescia mi to potrzebne nie jest. ty natomiast masz wyrazna potrzebe
    podbudowania swojego ego nazywajac innych i mnie pedalem, ciota itp. jesli
    jestes dzieki temu choc odrobine szczesliwszy to nazywaj dalej. jezeli juz
    nie masz innych rozrywek i tylko to ci pozostalo to ciesz sie swoim szczesciem.
    zaloz sobie klub ze swoim kolega, ktory ma podobne do ciebie poglady
    i spotykajcie sie wieczorami pijac piwko i mowiac jacy to geje sa straszni
    i jak swiat terroryzuja swoim bezczelnym zachowaniem. jesli to wam da ulge
    i choc na moment poczujecie sie lepsi to sobie tak robcie. ale nie rob juz
    wiecej z siebie kretyna wypowiadajac sie na temat, o ktorym nie masz pojecia,
    bo generujesz niepotrzebnie ruch w sieci zasmiecajac serwery.