  • Data: 2004-05-16 13:33:41
    Temat: Re: pederasci
    Od: "Haloween" <h...@p...to_tez_usun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W kosciele byles na mszy ?? dzis niedziela ....

    Jestem hetero i nie uwazam zeby bylo ta jakiekolwiek przegiecie , owszem
    nieco mi sie zrobilo nieswojo gdy dwoch kolesi wpadlo "w sline" ale jakos
    specjalnie mnie to nie urazilo . Ludzie o innej orientacji seksualnej zyja z
    nami na swiecie i nalezy sie do tego przyzwyczaic a nie do nich strzelac czy
    tez zamykac ich w szpitalach i leczyc.
    Ja osobiscie wole oficjalnych gejow niz ksiezy skryto-pedofilow.

    Pozdro 600 :P

    Uzytkownik "oen" <o...@g...pl> napisal w wiadomosci