  • Data: 2006-12-29 23:11:02
    Temat: Re: paserstwo czy nie - p2p bez dowodów
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    ba, co więcej w dc++ teoretycznie istnieje możliwość stosowania
    'fakeshare'u co w praktyce oznacza, że to co zostało zapisane logach
    jako udostępnione przeze mnie dane wcale nie musiało fizycznie
    znajdować się na moim dysku - teoretycznie to, co zapisał śledczy
    jako udostępniane przeze mnie dane mogło być samą listą - ot taki
    "hackerski" trick

    Jasko Bartnik napisał(a):
    > Dnia 29-12-2006 o 23:06:07 <k...@g...com> napisał(a):
    > Sprawa druga: wyobraz sobie sytuacje - ktos nagral na kamerze przemyslowej
    > morderstwo z Twoim udzialem. Noz uzyty do zaciupania staruszki zaginal w
    > tajemniczych okolicznosciach. Potrzebny im ten noz, zeby Cie skazac?

    to tak jakby kamera zarejestrowała że zabijam staruszkę i wywożę
    gdzieś ciało (które się nigdy nie odnajduje), po czym mogłoby się
    teoretycznie okazać, że cała akcja to chory żart który
    obmyśliłem z moją babcią i który wykonaliśmy przy pomocy gumowego
    noża i sztucznej krwi. także chyba konkretne dowody są istotne. czy
    może źle rozumuję?

    pozdrawiam