  • Data: 2006-12-29 23:27:12
    Temat: Re: paserstwo czy nie - p2p bez dowodów
    Od: "latet" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dzisiaj do mojego mieszkania weszli funkcjonariusze
    > i zarekwirowali komputer (nic więcej, żadnych CD, DVD itp)

    Dlaczego komputer, a nie tylko dysk twardy?
    Czy zadales im to pytnie?
    Czy tak po prostu weszli i bez slowa zabrali Ci kompa i wszyli?

    Napisz może wiecej, jak cala "akcja" wyglądała, bo tyle się o tym
    mówi i czyta, a tak niezmiernie rzadko pojawia się ktoś, któ mówi,
    że problem dotknął właśnie jego, a nie tylko "słyszałem, że podobno
    byli u sąsiada znajomego".

    > Na zupełnie nowym dysku tego komputera
    > absolutnie wszystko jest legalne (powiedzmy, że przeżyłem
    > "nawrócenie" jeśli chodzi o kwestie praw autorskich)

    Jesli Ciebie skażą, to będzie oznaczało, że żadne "nawracanie się"
    nie ma tu sensu. Żadna legalizacja nie ma sensu.
    I praktycznie każdego można skazać, bo praktycznie każdy KIEDYŚ
    piracił, choć dziś przybywa "nawróconych". Duza czesc nawróconych
    ma na swoich dyskach ślady po dawnym piractwie. Niektorzy, jak Ty,
    są uwiecznieni w logach.

    > Czy to, że obecnie nie ma po nich
    > śladu zamyka kwestię, czy też zidentyfikowanie mnie jako osoby
    > która w sierpniu udostępniała takie a takie pliki daje podstawę do
    > jakiegoś zarzutu?

    Na zdrowy rozum - jesli dane bezposrednio z Twojego kompa
    nie mialyby kluczowego znaczenia dla sprawy, to czy by sie po
    niego fatygowali?

    latet