  • Data: 2006-08-25 11:59:41
    Temat: Re: pasażerowie pijanych kierowców do pierdla !!??
    Od: Robert <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry (k) wrote:

    > Nie wnikając w to kto to wymyślił uważam to za bardzo dobry pomysł.
    > Jest bardzo wiele takich sytuacji gdy grupka pije razem, a potem
    > wsiada do autka. Zresztą niedawno moi szwagrowie wyszli ze szpitala
    > po spotkaniu z drzewem bo pozwolili prowadzić pijanemu.
    > W wielu sytuacjach jest tak że pijany nie jest dość świadomy żeby
    > nie wsiaść za kierownicę - kto go wtedy może zatrzymać jeśli nie
    > znajomi?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Henry

    Mhmm a jak znajomi sa pijani ze im wszytsko jedno?? Maja wtedy
    odpowiadac za no nie wiem "niedopelnienie obowiazku powstrzymania przed
    prowadzeniem pojazdu"? Przeciez sami byli w stanie wyłączającym świadomość
    O co chodzi? To bedzie przestepstwo dopuszczenia do prowadzenia pojazdu?
    A w takim razie powinni tez piesi na przejsciu dla pieszych odpowiadac
    jezeli pijany rowerzysta bedzie startowal. Przeciez widzieli i mogli
    zlapac za kolnierz. A dlaczego tylko pasazerowie w samochodzie? A nie
    wujek u ktorego chlali a on im robil papa na dowidzenia. Mogl ich
    powstrzymac, zadzwonic na policje. Do tego powinien jeszcze sasiad byc
    ukarany bo widzial ze chleja (chamy jemu nie dali), widzial jak
    odjezdzaja i nic nie zrobil.

    Potem pojdziemy krok dalej w KK. Odpowiadac za popełnienie czynu
    zabronionego bedzie nie tylko sprawca (w szerokim pojeciu) ale rowniez
    rodzina sprawcy a juz przynajmniej rodzina sprawcy dzialającego w
    warunkach tzw multirecydywy. Przeciez wiadomo ze jak zabraklo kasy na
    wode i wyszedl z domu to ze dokona przynajmniej rozboju o ile nie
    gorszego czegos.
    W/g mnie to naturalna konsekwencja rozwoju zakresu odpowiedzialnosci.
    W dalszym kolejnosci bedzie odpowiadac sie za zamiar (nie usilowanie) -
    w sensie mysl. Potem za zamiar sprawcy bedzie odpowiadac rodzina
    rowniez. Potem wyroki beda wykonywane na stosie a w przyplywie łaski w
    obozie pracy na syberii gdzie sie bedzie zsylac rodziny.

    szkoda czytac nawet.
    populizm identyczny jak kara smierci dla pedofili i kogos tam jeszcze.
    pzdR.