  • Data: 2006-08-25 12:31:08
    Temat: Re: pasażerowie pijanych kierowców do pierdla !!??
    Od: Robert <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nostradamus wrote:

    > Użytkownik "Robert" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W projekcie takie sytuacje przewidziano. Artykuł bedzie wykluczał
    > komunikacje publiczną. W pozostałych sytuacjach interpretacja zajmie się
    > prokurator i Sąd.

    Hmm to pasazerowie np z PKS-u beda pokrzywdzeni. Nie maja szansy byc
    skazani a przeciez zdaza sie pijany kierowca. W/g mnie powinny byc tez
    uwzglednione przypadki szczegolne, np. pasazer taksowki (tez moze sie
    nie zorientowac), pasazer busa prywatnego, pasazer statku/promu/samolotu
    (ci praktycznie nie widza nawet kierowcy), a pasazer helikoptera??

    W/g mnie to populizm i walka o glosy wyborcze tanimi haslami ktore
    oczywiscie sa tak skonstruowane ze jak ktos zaooponuje to wychodzi na
    wroga porzadku publicznego.

    pzdR.