  • Data: 2006-08-25 13:01:56
    Temat: Re: pasażerowie pijanych kierowców do pierdla !!??
    Od: Robert <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od dawna w polskim prawie "bycie pijanym" jest okolicznościa obciążającą
    > a nie łagodzącą.

    Jesli chodzi o winę (czy jej stopień) to akurat w polskim prawie "bycie
    pijanym" nie ma zadnego znaczenia. Natomiast jesli chodzi o sądowy
    wymiar kary to i owszem sie zgodze.
    jesli chodzi zas o Twoje pierwsze zdanie to ono jest prawdziwe w
    przypadku bylego KK republiki radzieckiej ZSRR. Tam rzeczywiscie bycie
    pijanym bylo okolicznoscia obciazajaca.

    Jesli rzeczywiscie jest tak jak mowisz zas w prawie polskim wskaz mi
    prosze przestepstwo (oczywiscie jest 178KK odnoszace sie do 173,4,7)
    ktore wystepuje w postaci kwalifikowanej do ktorej znamion nalezy
    alkohol. Nie przypominam sobie natomiast zeby "bycie pijanym" bylo
    okolicznoscia obciazajaca w innym przestepstwie. Stad tez dla mnie to
    nie jest zasada a raczej wyjatek. (Zwaz ze nie mowie ze zly)
    Dla istnienia zabojstwa jest? Kradziezy, rozboju.

    Bez tej elementarnej wiedzy powinieneś ograniczyć się
    > do czytania a nie pisania na tej grupie.

    To ci merytoryczny argument w dyskusji. Okresl w takim razie prosze
    zakres wiedzy jaki powinienem posiadac by osiagnac elementarny poziom
    zeby ewentualnie moc sie odezwac na tej grupie. Rozumiem ze minimum
    studia powinienem miec skonczone. Czy prawnicze? czy wystarczy licencjat
    z ekonomii? a moze aplikacja jakas? Moze zas matura?

    > Dokładnie tak. Sądze też, że wiekszość mysląca jest za.

    a nie wystarczy 174 ze 178 (lub bez) ??

    pzdR