  • Data: 2006-08-25 12:45:36
    Temat: Re: pasażerowie pijanych kierowców do pierdla !!??
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 Aug 2006 13:59:41 +0200, Robert napisał(a):

    > Mhmm a jak znajomi sa pijani ze im wszytsko jedno?? Maja wtedy
    > odpowiadac za no nie wiem "niedopelnienie obowiazku powstrzymania przed
    > prowadzeniem pojazdu"? Przeciez sami byli w stanie wyłączającym świadomość
    > O co chodzi? To bedzie przestepstwo dopuszczenia do prowadzenia pojazdu?
    > A w takim razie powinni tez piesi na przejsciu dla pieszych odpowiadac
    > jezeli pijany rowerzysta bedzie startowal. Przeciez widzieli i mogli
    > zlapac za kolnierz. A dlaczego tylko pasazerowie w samochodzie? A nie
    > wujek u ktorego chlali a on im robil papa na dowidzenia. Mogl ich
> [...]

    Moim zdaniem też powinni odpowiadać za to.

    Czy jak widzisz że ktoś okrada w nocy sklep to kładziesz się spać
    "bo ich nie znasz i to nie Twój sklep"? A jak będą kogoś bić albo
    gwałcić?
    Jasne - najlepiej powiedzieć "to nie moja sprawa, niech sam odpowiada
    za swoje czyny - jak kogoś przejedzie to będzie jego wina"... Tylko
    że to będzie też Twoja wina.

    Henry