  • Data: 2006-08-25 12:03:15
    Temat: Re: pasażerowie pijanych kierowców do pierdla !!??
    Od: akala <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 Aug 2006 12:15:53 +0200, Johnson napisał(a):

    > Pewnie dałoby się jeszcze wymysleć jakieś uzasadnienie.

    pewnie tak ale czy takie uzasadnienie będzie zgodne z przyjętymi w
    "cywlizowanych krajach" zasadami pisania prawa karnego to mam poważne
    wątpliwości.
    Ja popieram walkę za pijakami na drogach i uważam ,że jedną z przyczyn
    takiej sytuacji jest społeczna tolerancja dla pijaków ale też śadowa
    tolerancja.Obawiam się tylko ,że niektorzy "prawnicy" z LPR mogą wymyśleć
    takie głupoty ,które będa tej walce szkodzić a nie ją popierać. W jednym z
    krajów karano za próbę samobójstwa to każada próba była skuteczna - no
    więc takiej logiki w prawie nie możan stosować.
    akala