    From: Mikaichi <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: parkowanie na trawniku
    Date: Sat, 17 May 2008 09:11:22 +0200

    Użytkownik Roman Rumpel napisał:

    > Jednak nie zrozumiałeś :(
    >
    > Da się, fizycznie da się, tylko nie zawsze tak należy postąpić.
    > Specjalnie posunąłem się aż do tego, ze można sie chorym nie zajmować w
    > ogóle, a Ty i tak nie zauważyłeś :(

    Wszystko zalezy od stopnia choroby chorego. Wszystko zrozumialem. Tylko
    w 99% wypadkow mozna zrobic jak pisalem, ew. wysadzic chorego i
    zaprowadzic gdzie trzeba, wrócic i przeparkowac.

    > Cóz, czy Ci tego życzę, czy nie, każdy kiedyś będzie to cwiczył w
    > praktyce - wówczas zobaczysz.

    I mówisz, ze choremu, ktorym trzeba sie caly czas opiekowac, wygodnie
    jest wysiasc w bloto, przebrnac przez nierowny trawnik, czasem jakies
    krzaki i czasem plotek, kraweznik?

    > I od samego początku był na miejscu, gdzie powinien być parking.

    Moze. A moze te 50 lat temu tylko 4 osoby w miescie mialy samochod. A
    chorych karetki jak i prywatne samochody podwozily na wjazd dla karetek
    (i potem odjezdzaly)?

    Tego co kiedys bylo nie zmienisz.

    > A po co jest parking pod szpitalem - dla niewygody kierowców i chorych?
    > Już pomijam, że potem trzeba z parkingu po schodach :(

    Dlatego zawsze ciezej chorych podwoze pod wejscie od strony karetek.
    Proste, zadnych schodow, zadnych burakow parkujacych pol na trawniku pol
    na pasie ruchu. Nie trzeba sie przeciskac...