  • Data: 2008-05-16 22:33:43
    Temat: Re: parkowanie na trawniku
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mikaichi pisze:

    > Czyli jak sie da, ze mozna zalatwic sprawe i dobrze i zaparkowac tez
    > dobrze, to czemu tak nie robic?

    Jednak nie zrozumiałeś :(

    Da się, fizycznie da się, tylko nie zawsze tak należy postąpić.
    Specjalnie posunąłem się aż do tego, ze można sie chorym nie zajmować w
    ogóle, a Ty i tak nie zauważyłeś :(
    Cóz, czy Ci tego życzę, czy nie, każdy kiedyś będzie to cwiczył w
    praktyce - wówczas zobaczysz.

    > Bo trawnik tam był od lat.

    I od samego początku był na miejscu, gdzie powinien być parking.

    I tylko z biegiem czasu coraz wiecej
    > kierowcow postanowilo uzywac go za swoj parking, tylko dla wygody.

    A po co jest parking pod szpitalem - dla niewygody kierowców i chorych?

    Już pomijam, że potem trzeba z parkingu po schodach :(