  • Data: 2009-07-22 13:41:47
    Temat: Re: parkowanie na prywatnym terenie a zablokowanie pojazdu
    Od: "Baloo" <n...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Piter" <t...@o...pl> napisał

    > bo chyba do ciebie nie dociera że ten obszar jest właśnie do parkowania
    > przy budynku,

    Dla klientów i pracowników firm mieszczących się w tym budynku.
    Czy byłeś/jesteś którymś z nich?

    > życzę ci by ktoś ci założył blokadę idąc do sklepu, bo prezes miał takie
    > widzimisie, wczoraj był parking ale dzisiaj przy śniadaniu stwierdziłem
    > że nie ma.

    Ale wiesz, że naprawdę trudno jest uwierzyć w taką wersję wydarzeń, że
    wjeżdżasz na rzekomo ogólnodostępny, choć prywatny parking, parkujesz w
    dozwolonym miejscu, idziesz załatwić do budynku swoje sprawy, a wracając
    zastajesz unieruchomiony pojazd.