  • Data: 2009-07-22 13:53:01
    Temat: Re: parkowanie na prywatnym terenie a zablokowanie pojazdu
    Od: "Piter" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h4756n$8bj$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Piter" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie mam pogardy do Ciebie- sam własnie zamierzam Sobie kupić skuterdo
    > jazdy po mieście.
    > Ale zrozum były tam słupki, takie słupki po coś tam są. Ktoś kto je tam po
    > cos stawiał.
    > Czy było na tych słupkach napisanecos w stylu: "miejsce parkowania
    > skuterów"?

    dobrze specjalnie dla ciebie napiszę to jeszcze raz, kiedyś tam stały
    samochody ale wystawały na jezdnię, postawiono słupki żeby auta tam nie
    parkowały, jak już były te słupki zdążyłem przyjechać tam kiedyś i
    ochroniarz właśnie tam mnie pokierował żebym zaparkował. A ostatnio prezes
    chciał się zabawić jaki on pan i władca i kazał zakuć, jeżeli nie zrobił
    tego zgodnie z prawem to trzeba było wezwać policję i niech ona uwolni
    pojazd z wszelkimi konsekwencjami dla gościa

    > Wiesz ja ma w domu furtke w płocie. I skoro ta furtka nie jest zamknieta
    > na klucz to nie znaczy że każdy może tam włazić

    dom to nie teren budynku biurowo-magazynowego, na który standardowo można
    wjechać idąc do budynku