  • Data: 2009-07-22 13:45:58
    Temat: Re: parkowanie na prywatnym terenie a zablokowanie pojazdu
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piter" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h4742m$jlc$1@pyro.tvk.wroc.pl...

    > Czy ta pogarda do mnie bierze się z tego że cię skutery mijają jak
    > jedziesz w ciasnym, śmierzdzącym autobusie czy może sam masz niespełniony
    > kompleks dominacji nad światem ? policja owszem na początek, a później
    > straż do rozcięcia, tak jak policja wzywa holownik jak ktoś przyblokuje
    > kogoś autem, proste a jednak takie ciężkie do pojęcia

    Nie mam pogardy do Ciebie- sam własnie zamierzam Sobie kupić skuterdo jazdy
    po mieście.
    Ale zrozum były tam słupki, takie słupki po coś tam są. Ktoś kto je tam po
    cos stawiał.
    Czy było na tych słupkach napisanecos w stylu: "miejsce parkowania
    skuterów"?
    Wiesz ja ma w domu furtke w płocie. I skoro ta furtka nie jest zamknieta na
    klucz to nie znaczy że każdy może tam włazić

    Krzysiek