  • Data: 2009-07-22 14:00:01
    Temat: Re: parkowanie na prywatnym terenie a zablokowanie pojazdu
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piter" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h475jh$o2h$1@pyro.tvk.wroc.pl...

    > dobrze specjalnie dla ciebie napiszę to jeszcze raz, kiedyś tam stały
    > samochody ale wystawały na jezdnię, postawiono słupki żeby auta tam nie
    > parkowały,

    No więc widzisz- sam stwierdziłeś że słupki są po to aby tam nie parkować a
    Ty zaparkowałeś i masz pretensje.

    > tego zgodnie z prawem to trzeba było wezwać policję i niech ona uwolni
    > pojazd z wszelkimi konsekwencjami dla gościa

    Trzeba było wezwać jeśli czułeś sie poszkodowany. Teren prywatny wiec
    mandatu za parkowanie w miejscu niedozwolonym pewnie by Tobie nie
    wystawili;))

    > dom to nie teren budynku biurowo-magazynowego, na który standardowo można
    > wjechać idąc do budynku

    Ale obowiazuja tam jakies zasady. Do wjazdu słuzy brama a do parkowania
    miejsca wyznaczone.
    No chyba że Ty uwazasz że skoro to teren budynku biurowo-magazynowegop to
    wszystko wolno i zamiast bramą możesz wejść np przez płot a skuter postawić
    między słupkami lub koło śmietnika.

    Krzysiek