    From: "Piter" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: parkowanie na prywatnym terenie a zablokowanie pojazdu
    Date: Wed, 22 Jul 2009 15:12:41 +0200

    > Autor watku powinien przeprosic prezesika że zaparkował na jego terenie i
    > więcej tam nie parkowac. Dobre obyczaje tak nakazują.
    > Rozumiem więc że nie będziesz miał nic przeciwko temu że ktoś u Ciebie na
    > podwórku zaparkuje.
    > Może i autor posta przestepstwa nie popełnił, może łacuch założony
    > nielegalnie, ale takie mamy w Polsce debilne przepisy.
    > Ktoś włazi Tobie z butami an dywan a ty mu musisz jeszcze te buty
    > grzecznie wyczyścić.

    czy ty przeczytałeś post główny, jeżeli nie to przeczytaj jeszcze raz, i
    jeszcze i jeszcze... aż nie zrozumiesz
    bo chyba do ciebie nie dociera że ten obszar jest właśnie do parkowania przy
    budynku, jest trochę wolnych miejść nie zająłem jego miejsca nie wlazłem w
    butach nikomu na dywan i jeżeli twierdziesz że powinienem przeprosić
    kogokolwiek to chyba masz za ciasne klapki na oczy i życzę ci by ktoś ci
    założył blokadę idąc do sklepu, bo prezes miał takie widzimisie, wczoraj był
    parking ale dzisiaj przy śniadaniu stwierdziłem że nie ma.