  • Data: 2011-07-19 14:28:11
    Temat: Re: parę pytań ogólnych
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (19.07.2011 16:17), Tadeusz Smal wrote:
    > Nie to jest sprawą ale przejąłem pogląd mojego nauczyciela polskiego z
    > liceum, że o ile można zrozumieć o co chodzi to nie ma sensu czepiać się
    > kropki, przecinka czy innych po pierdółek.

    Może nie przeszkadza w promocji do następnej klasy. Gorzej w dyskusji,
    kiedy może i można zrozumieć, ale jest to nader nieprzyjemne.

    > Nie zamierzam więcej kontynuować tego odnogi wątku,

    Spokojnie, inni za ciebie bedą kontynuować.

    > Będę natomiast bardzo wdzięczny za merytoryczne porady
    > z pozdrowieniami i uśmiechami

    Apropos poglądów twojego nauczyciela, czy masz na myśli że za porady bez
    pozdrowień i uśmiechów nie będziesz wdzięczny?

    p. m.