  • Data: 2011-07-19 22:07:06
    Temat: Re: parę pytań ogólnych
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-19 16:21, Liwiusz pisze:

    > To sąd Ci to dobitniej wytłumaczy kto jest stroną (oddalając pozew).

    Dla mnie cała sprawa polega na tym, żeby właśnie sąd wypowiedział się
    czy TPsa ma prawo do roszczenia.
    Ja twierdzę, że nie ma prawa i dlatego odmawiam zapłaty
    Wydaje mi się bowiem, że w oparciu o zestaw dokumentów i upoważnień
    jednoznacznie opisanych dla usługi Neostrada 64 na czas nieokreslony nie
    można rozwiązać umowy dla Multipakietu na czas określony.

    Tpsa potwierdziła pisemnie rozwiązanie usługi Neostrady 64 zawartej na
    czas nieokreślony a po paru miesiącach zażądali zapłaty karnej opłaty
    związanej z zerwaniem przed terminem umowy na Multiopakiet.

    TPsa przyznała się do tego błędu , przeprosiła ale nie wycofała się z
    żądania tej karnej opłaty.

    Ponadto z formalnego punktu widzenia i wbrew obowiązującemu prawu
    dotychczas TPsa nie przedstawiła mi sposobu naliczenia tej kwoty i za
    każdym razem podawali inną wartość: różnice rzędu kilkudziesięciu
    złotych i nie są to bynajmniej odsetki.

    Kolejna sprawa to samo zaprzestanie wykonywania usługi było przez TPsa
    jednostronne, nieuzgodnione ze mną i w sumie niezgodnie z umową bo
    zamiast zaprzestać wykonywania usługi z końcem miesiąca ( 30 dniowy
    okres wypowiedzenia )wyłączyli mnie prawie, że odwrotnie gdy tylko
    wpłynął do nich mój wniosek

    z pozdrowieniami
    smal