  • Data: 2011-07-19 21:17:21
    Temat: Re: parę pytań ogólnych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j0438d$bpd$1@mx1.internetia.pl...

    > :)
    > Nie wiem
    > :)
    > Sprawa jest o to , że ktoś chce ode mnie pieniądze do których nie ma
    > prawa. Dotychczas sprawa wygladała tak,ze TPSa przysyłała mi żądanie do
    > zapłaty ja odpisywałem im wykazując im błędy .
    > Coprawda mi nie odpisywali ale na kilka miesięcy dawali spokój
    > Teraz KRUK się odezwał z informacja,że przejęli od TPsa
    > tę wierzytelność.
    > Z rok temu też jakaś firma windykacyjna informowała ,że przejęła
> [...]

    Zamiast pozywać kogokolwiek, to złóż zawiadomienie o oszustwie popełnionym
    przez TP SA na szkodę KRUKA-a któremu sprzedano nieistniejace faktycznie
    zobowiązanie. Prościej, łatwiej, przyjemniej. No i ubaw po pachy, jak będą
    to wyjaśniać, jak można sprzedać nieuznaną przez klienta fakturę o wątpliwe
    roszczenie.

    Co do KRUK-a, to też go nie pozywaj, bo to nie ma sensu. To KRUK ma dowieść
    swojego zobowiązania przed sądem, a nie Ty dowodzić, ze tego zobowiazania
    nie ma. Raz - i tylko raz, ale pismem poleconym - im odpowiedz, że długu
    nie uznajesz, a jak mają odmienne zdanie, to niech to oni złożą pozew do
    sądu przeciwko Tobie. W tym samym piśmie im napisz, że nie masz zamiaru
    wdawać się z nimi w żadną dyskusję co do meritum, bo nie są stroną w tej
    sprawie, a jeśli będą Cię nadal niepokoić, to powiadomisz organa ścigania.
    Teraz jest już fajny bicz na ptaszyska w postaci nowego przepisu karnego -
    art. 191a kk. Jedno wezwanie, to nie niepokojenie, ale kolejne po odmowie
    uznania długu, to już można ścigać z tego przepisu spokojnie.

    Nie podawaj w piśmie żadnych dodatkowych namiarów na siebie poza tymi,
    które już mają, bo niestety te ptaszyska mają to do siebie, że będą
    wydzwaniać, mailować i różne sztuki wyprawiać, zamiast jak "biały człowiek"
    iść do sądu.