eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoparagon fiskalny › Re: paragon fiskalny
  • Date: Mon, 29 Oct 2007 21:39:34 +0100
    From: Slawek <...@...c>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: paragon fiskalny
    References: <20071029192913.378aa186@localhost> <47263a17$1@news.home.net.pl>
    <20071029200951.3e5b9dd2@localhost>
    In-Reply-To: <20071029200951.3e5b9dd2@localhost>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 89.79.122.94
    Message-ID: <472645c8$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1193690568 89.79.122.94 (29 Oct 2007 21:42:48 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 26
    X-Authenticated-User: slawek2.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.hom
    e.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:494733
    [ ukryj nagłówki ]

    m pisze:
    > On Mon, 29 Oct 2007 20:49:41 +0100
    > Slawek <...@...c> wrote:
    >> Jeśli chodzi o reklamację traktowaną jako naprawę gwarancyjną lub
    >> wymianę, to już sprawa jest bardziej do potraktowania na zdrowy
    >> rozsądek i wszystko zależy od waszych wzajemnych uzgodnień. Możesz
    >> przedstawić paragon przy odbieraniu przedmiotu z naprawy. Ewentualnie
    >> jeśli sprzedawca ma dany przedmiot w swojej własnej ewidencji i fakt
    >> że pochodzi od niego nie budzi jego wątpliwości,to może w ogóle nie
    >> wymagać paragonu do uwzględnienia reklamacji.
    >>
    >> Najlepiej zapytaj u źródeł, czyli samego sprzedawcy.
    >
    > chodzi o wymiane, zadzwonie jutro i sie dowiem
    > dzieki za pomoc
    > M

    Sądzę, że jeśli nie będzie wątpliwości co do pochodzenia towaru, to
    znaczy czy aby w danym miejscu kupiony. I będą dodatkowe przesłanki w
    postaci karty gwarancyjnej, czy też danych paragonu, to nie powinno być
    problemów w przypadku wymiany na inny egzemplarz.

    No chyba, że dla samej zasady sprzedawca będzie "w poprzek" do klienta,
    ale nie przypuszczam to już nie te czasy :). Rynek sam eliminuje takie
    podejście do klienta. Najważniejsza w takim przypadku jest rozsądna
    rozmowa i przedstawienie sytuacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1