eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoparagon fiskalny › Re: paragon fiskalny
  • Data: 2007-10-29 20:39:34
    Temat: Re: paragon fiskalny
    Od: Slawek <...@...c> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    m pisze:
    > On Mon, 29 Oct 2007 20:49:41 +0100
    > Slawek <...@...c> wrote:
    >> Jeśli chodzi o reklamację traktowaną jako naprawę gwarancyjną lub
    >> wymianę, to już sprawa jest bardziej do potraktowania na zdrowy
    >> rozsądek i wszystko zależy od waszych wzajemnych uzgodnień. Możesz
    >> przedstawić paragon przy odbieraniu przedmiotu z naprawy. Ewentualnie
    >> jeśli sprzedawca ma dany przedmiot w swojej własnej ewidencji i fakt
    >> że pochodzi od niego nie budzi jego wątpliwości,to może w ogóle nie
    >> wymagać paragonu do uwzględnienia reklamacji.
    >>
    >> Najlepiej zapytaj u źródeł, czyli samego sprzedawcy.
    >
    > chodzi o wymiane, zadzwonie jutro i sie dowiem
    > dzieki za pomoc
    > M

    Sądzę, że jeśli nie będzie wątpliwości co do pochodzenia towaru, to
    znaczy czy aby w danym miejscu kupiony. I będą dodatkowe przesłanki w
    postaci karty gwarancyjnej, czy też danych paragonu, to nie powinno być
    problemów w przypadku wymiany na inny egzemplarz.

    No chyba, że dla samej zasady sprzedawca będzie "w poprzek" do klienta,
    ale nie przypuszczam to już nie te czasy :). Rynek sam eliminuje takie
    podejście do klienta. Najważniejsza w takim przypadku jest rozsądna
    rozmowa i przedstawienie sytuacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1