eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoparagon fiskalny › Re: paragon fiskalny
  • Data: 2007-10-30 06:15:08
    Temat: Re: paragon fiskalny
    Od: gosmo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Slawek pisze:
    > m pisze:
    >> witam,
    >> czy do reklamacji potrzebuje materialnej kartki
    >> paragonu fiskalnego, czy wystarcza mi dane z tego
    >> paragonu, jak data, nr transakcji, itd.
    >> Bo niestety zostawilem paragon w innym miescie
    >> i bede go mial dopiero za pare dni, a moge telefonicznie
    >> dostac wszystkie informacje jakie na nim sa.
    >> pozdrawiam
    >> M
    >
    > To zależy co rozumiesz pod określeniem "reklamacja".
    > Jeśli chodzi o zwrot towaru to paragon jest potrzebny, bo sprzedający
    > musi go otrzymać razem ze zwracanym towarem, aby mógł daną kwotę
    > uwzględnić przy ręcznym odliczeniu od kwoty bazowej do opodatkowania.
    > Brak dowodu sprzedaży (paragonu) fizycznie, może skutkować tym iż
    > sprzedawca odmówi przyjęcia towaru do zwrotu.

    Ale przecież kasa/drukarka fiskalna zawsze drukuje dwie kopie. Jedna dla
    klienta druga do sejfu. Jeśli sprzedawca będzie uprzejmy to odnajdzie
    odpowiedni paragon i uwzględni w odpowiednim protokole kwotę opodatkowania.

    > Najlepiej zapytaj u źródeł, czyli samego sprzedawcy.

    Zgadzam się w 100%, bo technicznie wystarczy numer i data paragonu, ale
    wszystko zależy i tak od sprzedawcy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1