    Subject: Re: pan Leszek
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sun, 1 Nov 2020 08:28:31 +0100

    > Ale przyznam, że sam mam wątpliwości, czy taka forma
    > protestu ma większy sens - utrudnia życie bogu ducha winnym ludziom
    > zdecydowanie bardziej niż bandzie odpowiedzialnej za to wszystko.

    Skoro udało się im ściągnąć na protesty tyle ludzi, że naczelny kulson
    skamlał w tv że protestyujących jest ponad cztery razy więcej niż on ma
    kulsonów i w związku z tym utracił możliwość skutecznego działania to
    znaczy że... forma dobra. Bądźmy realistami - mogli sobie pójść
    protestować do lasu, tylko po co?

    > Ja też pamiętam, w dodatku miałem w rodzinie fajną mieszankę i
    > partyjnych i z Solidarności i twierdzę, że chyba Cie nieźle Robert
    > posrało jesli uważasz, że akcje milicji/zomo nie miały nic wspólnego z
    > poglądami. Jakby to był wiec zwolenników pzpr to by ich też pałowali?

    No cóż - niespodzianki nie ma - robert zawsze z kolegami - zomo nie było
    przecież takie złe, a gdyby obywatele nie dymili to by pałą nie dostali...

    > Aha, a nazwa kulson to z jakiego zdarzenia pochodzi? To, że nie pałują
    > jak za komuny to kwestia: (a) mediów i dostępu do informacji; (b)
    > pozorów, o które pis dba.

    Było tłumaczone - za komuny było dobrze, bo dziennikarze nie wymyślali
    terorii z palca, tylko spokojnie czekali na wyrok sądu co wie lepiej.
    Przemyk spadł ze schodów - no to poczekali na wyrok i potem napisali że
    go sanitariusze pobili dodatkowo. Umar to umar - na chuj drążyć temat. A
    teraz robert narzeka, że dziennikarze chuja wiedzą a piszą - i potem
    wychodzi jak ze stachowiakiem - umarł śmiercią naturalną w kiblu a tu
    aferę rozdmuchali i kulsonom kariery poniszczyli.

    --
    Shrek