  • Data: 2006-08-22 15:48:59
    Temat: Re: palenie zabronione na terenie "obiektu"
    Od: ytorkin <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Krzemiński napisał(a):

    > Jest człowiekiem wytwarzającym smród, nie dlatego że musi, tylko dlatego że
    > lubi. Więc reakcja Stefana, choć nieco zbyt emocjonalna, ogólnie jest
    > słuszna.

    Masz samochów? Nawet jeżeli nie to ilość osób posługujących się tym
    rodzajem transportu jest zdecydowanie większa niż palaczy. Tak się
    zatanawiam kto wytwarza więcej śmierdzących i trujących substancji.
    Palacz czy kierowca.

    > Przed chwilą z balkonu ściągałem świeżo wyschniętą po praniu pościel, na
    > której był popiół kogoś kto sobie pali powyżej.
    > Pewnie też by mnie uznał za nadwrażliwego i argumentował że są silne wiatry.

    Ja tydzień temu myłem okna w sypialni (warszawa niedaleko ruchliwego
    ronda). Mieszkanie mam na 10 piętrze. Na szybach była wyraźna warstwa
    "smoły". To się nazbierało w ciągu kilku tygodni.

    Jeszcze jeden przykład, stałeś kiedyś na pasach koło zakorkowaneko
    skrzyżowania? Jeśli nie to zatrzymaj się tam na kilka minut. I wówczas
    zacznij naprawiać świat ale od właściwej strony.

    Pozdrawiam,
    Arek