  • Data: 2006-08-24 09:13:53
    Temat: Re: palenie zabronione na terenie "obiektu"
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 Aug 2006 17:38:51 +0200, Marcin Krzemiński napisał(a):

    > Jak dla mnie, to z tego nie da się wywieść prawa do palenia, już prędzej
    > prawo do nie bycia zmuszanym do biernego palenia.

    Rzecz w tym że nikt Cię zmusza do biernego palenia - taka sytuacja jest
    tylko gdy np. pracujesz w biurze - dlatego w biurach muszą być palarnie.
    Chyba mają też coś zrobić z restauracjami - głównie żeby chronić
    pracowników, a nie zwiększyć komfort niepalących klientów.
    I ja to popieram.
    Ale na ulicy nikt Cie nie zmusza do stania w chmurze "obcego" dymu.
    A to że czujesz, że 20m dalej ktoś pali, to nie jest żadne bierne palenie
    tylko dobry węch. Pokaż mi badania które pokazują wpływ biernego palenia
    w oddaleniu >10m od palacza a przeproszę :-)

    Pozdrawiam,
    Henry