  • Data: 2008-02-14 09:25:27
    Temat: Re: p2p - rozważania teoretyczne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Feb 2008, Tomasz Pyra wrote:

    > Czym innym odszkodowanie, a czym innym cena jako taka.

    Paradoks polega na tym, że w zakresie odszkodowania sąd jest *zmuszony*
    do określenia właśnie "ceny rynkowej".

    > No i jeszcze za kradzież przy odrobinie szczęścia "w gratisie" dostanie się
    > voucher do zrealizowania w zakładzie penitencjarnym.

    Co faktu wyrolowania legalnego posiadacza nie zmienia.
    Patrz wątek na pl.rec.foto.*

    > Natomiast legalnej drogi przymuszenia kogoś do odsprzedaży czegoś za wartość
    > rynkową (a nie za wymyśloną, zawyżoną cenę) nie ma.
    >
    > Inną sprawą jest wyznaczenie tej wartości.

    I w tym cały problem :)

    > A do GIMP-a nie ma jakiegoś tam myku który go robi 16-to bitowym?

    Nie, bo to jest "całość" - a przede wszystkim problemem są obliczenia
    pośrednie robione w 8-bit.

    > Pamiętam że HDR-y robiłem w jakimś tam dodatku który działał w 16 bit.

    Ale to była w "preprocesorze" do RAWów, tak, UfRAW działa w 16-bit :)
    I prawdą jest, że można próbować sobie w miarę skutecznie "łatać"
    podwójnym wywoływaniem każdego zdjęcia.

    pzdr, Gotfryd