  • Data: 2008-02-14 22:18:21
    Temat: Re: p2p - rozważania teoretyczne
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    [ciap]

    > Oprogramowania nie tykam, bo używam OpenSUSE i jestem zadowolony :)

    Akurat p2p jest rewelacyjną technologią jeśli chodzi o dystrybucję
    wolnego i otwartego oprogramowania. Doskonale uzupełnia wolność
    rozpowszechniania oprogramowania, którą gwarantują wszystkie
    z licencji FLOSS. Jeśli chodzi o muzykę, to polecam serwisy
    art libre (również licencje dające wolność rozpowszechniania
    utworów).

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl