  • Data: 2008-02-13 17:44:07
    Temat: Re: p2p - rozważania teoretyczne
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Stachlewski pisze:

    > Poszczególne egzemplarze są nieodwołalnie mieniem.

    Co sądzisz o sytuacji w ktoś bierze swoje mienie - np. egzemplarz
    najnowszej części Harrego Pottera zakupiony w księgarni, następnie
    wykonuje 1000 kopii takich samych w treści i formie, a następnie
    sprzedaje je w księgarniach.

    Jak oceniasz takie postępowanie od strony moralnej i jak uważasz - co
    prawo powinno stanowić w takiej kwestii?

    > Banknoty, dokumenty, to potwierdzenia zawartych umów.

    Jeżeli chodzi o banknot to skoro jestem właścicielem banknotu, to
    dlaczego nie miałbym zrobić drugiego identycznego? A skoro ktoś chce mi
    za taki banknot dać towar w sklepie, to w czym widzisz problem?

    A umowy... Czym są ponad ciekawym wyobrażeniem powstałym w 2 mózgach
    które umowę zawarły?