  • Data: 2008-02-13 21:40:05
    Temat: Prawa autorskie do sprzętu komputerowego (było: p2p - rozważania teoretyczne)
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd <n...@r...org> writes:

    > Casus Apple: "Get a Mac and into the trouble".

    MS wkłada do konsol Xbox tak potężne komponenty sprzętowe, że na 99
    procent same komponenty kosztują więcej niż konsola. Czyli --
    logicznie rzecz biorąc -- nie leży w interesie producenta, aby ktoś
    instalował sobie na konsoli jakiekolwiek alternatywne oprogramowanie.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl