  • Data: 2023-04-07 07:00:56
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I co jest w tych logach z FB i łotsapa? Serio pytam?

    Na przykład że coś usunięto.

    > Osobliwie przy tym
    > ostatnim wydawałoby się dziwne, że coś o jakiejś potencjalnej wartości
    > dowodowej jest logowane, coś, co nie jest już logowane na poziomie
    > systemu np.?

    Dokłądnie - jak sądzę jeśli naprawdę chcą coś grzebać, to potrzebna jest
    pełna kopia cyfrowa pamięci i kart pamięci. No i spec od tego.

    > Ale SMS to nie FB, a też nie wiem skąd przypuszczenie, że i wiadomości
    > tekstowe, i FB, i łotsapowe zachowują kopie skasowanych. Zachowują?

    Myślę, że te co nie są jednorazowe - całkiem możliwe. Albo zostają "na
    dysku" tylko jest kasowany odnośnik do pliku, ale zawartość zostaje.
    Sądzę, że żeby ostro podziałać i coś z telefonu (poza widocznymi
    informacjami" wyciągnąć potrzeby jest najlepiej "oryginalny telefon" lub
    co najmniej jego pełna kopia cyfrowa (z cyfrową sygnaturą, że jest
    zgodnya, protokołem przekazania itd) a nie "roberk który skopiował
    łotsapa".

    > Czy
    > chodzi Ci raczej o to, że skasowane można odzyskać z nośnika o ile nie
    > zostały nadpisane? To jest inna przecież zupełnie inna sprawa.

    Między innymi o to. Generalnie o całość.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!