  • Data: 2023-03-31 19:45:34
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 31 Mar 2023 17:57:58 +0200, Shrek wrote:

    > https://www.ebos.pl/artykul/1202_e_dokument_w_postep
    owaniu_karnym

    > Ale robertowi chodziło o to czy wysłanie skanu podpisanego pisma jest
    > równoznaczne z wysłaniem podpisanego pisma.
    >
    > Tu faktycznie zaświeciła mi się lampka czy skan podpisu to podpis

    A co z faksem?
    Podpisujący podpisał pismo, odbiorca ma "pismo", tzn
    papier z tekstem.

    Forma pisemna?

    Chodzi o formalnosci, jest dla mnie oczywiste, ze podpis na skanie,
    faksie czy kserokopii fałszuje sie bardzo prosto.

    > https://palestra.pl/pl/czasopismo/wydanie/3-2020/art
    ykul/o-sposobach-wnoszenia-pism-procesowych-w-sytuac
    ji-ograniczenia-dzialania-organow-wymiaru-sprawiedli
    wosci

    > "Spełnienie warunku złożenia oświadczenia na piśmie z podpisem
    > składającego pismo wymaga przesłania korespondencji za pośrednictwem
    > poczty elektronicznej w postaci skanu dokumentu opatrzonego
    > własnoręcznym podpisem w formacie pdf."
    >
    > I wychodzi na to, że tak i robert się myli że skan nie spełnia KPK...
    > natomiast ja się mylę, że mejl nie starczy - teorteycznie jak wyślesz
    > maila ze skanem to starczy... po warunkiem że dostaniesz potwierdzenie -
    > czyli w praktyce mam racją - skan epuapem.

    J.