  • Data: 2023-03-31 17:57:58
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2023 o 17:14, cef pisze:

    > Elektroniczny jest równoważny temu, który nazywasz "oryginalnym".
    > Więc jak jest? Akurat chyba ta ustawa sprzed kilku lat o identyfikacji
    > elektronicznej

    https://www.ebos.pl/artykul/1202_e_dokument_w_postep
    owaniu_karnym

    Ale robertowi chodziło o to czy wysłanie skanu podpisanego pisma jest
    równoznaczne z wysłaniem podpisanego pisma.

    Tu faktycznie zaświeciła mi się lampka czy skan podpisu to podpis

    https://palestra.pl/pl/czasopismo/wydanie/3-2020/art
    ykul/o-sposobach-wnoszenia-pism-procesowych-w-sytuac
    ji-ograniczenia-dzialania-organow-wymiaru-sprawiedli
    wosci

    "Spełnienie warunku złożenia oświadczenia na piśmie z podpisem
    składającego pismo wymaga przesłania korespondencji za pośrednictwem
    poczty elektronicznej w postaci skanu dokumentu opatrzonego
    własnoręcznym podpisem w formacie pdf."

    I wychodzi na to, że tak i robert się myli że skan nie spełnia KPK...
    natomiast ja się mylę, że mejl nie starczy - teorteycznie jak wyślesz
    maila ze skanem to starczy... po warunkiem że dostaniesz potwierdzenie -
    czyli w praktyce mam racją - skan epuapem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!